یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نگاه دشمنان ایران اسلامی امروز به این کشور دوخته شده است لذا باید همه ما با احساس تکلیف کنیم.

به گزارش یزدفردا: آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز هشتم تیر ماه با حضور در مسجد روضه محمدیه پایگاه انقلاب در استان یزد، رای خود را در صندوق شعبه شماره یک استان انداخت و در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را بر دو پایه خدا و مردم اساس نهاده است.

وی با بیان این که حرکت مردم در انقلاب اسلامی نیز به سوی خدIست، عنوان کرد: این حرکت به سوی کمال را خود مردم با حضور در میادین حساس و الهی باید رقم بزنند.

ناصری با اشاره به عزم و اراده کشورهای قلدر و مستبد برای عقب نگه‌ داشتن مردم برخی کشورها مانند ایران Iسلامی، گفت: باید با همدلی و Iتحاد این انقلاب اسلامی را که به چراغ روشنی در دنیا و الگویی برای کشورهای مستضعف تبدیل شده، در این مسیر الهی یاری کنیم.

وی با اشاره به ایستادگی مردم در صحنه‌های مختلف نظیر جنگ تحمیلی و مبارزه با استکبار و فشارهای دشمنان، آنها را پایه اصلی ارتقای کشور خواند و افزود: نگاه دشمنان ایران اسلامی امروز به این کشور دوخته شده است و همه ما باید احساس تکلیف کرده و به کسی رای دهیم که دارای سابقه خوبی باشد و بتواند مشکلات مردم را با دلسوزی حل کند.

امام جمعه بیان کرد: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید نیت خدایی داشته باشد و از حب ریاست، دوری ورزد و فقط به فکر خدمت به مردم باشد.

ناصری در پایان تاکید کرد: همه تکلیف داریم و باید در پای صندوق‌های رای حضور یافته و به استکبار جهانی ثابت کنیم که مستقل و قدرتمند و توانا هستیم و می‌توانیم کشورمان را اداره کنیم. 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا